MJ42-3_Fukuda_data01.pdf (806.66 kB)
Download file

Methodology for retrieving papers on “Virtual Reality Research in Marketing Focusing on Consumers” and results of feature analysis of data in these papers.

Download (806.66 kB)
dataset
posted on 2023-01-04, 17:56 authored by Reo Fukuda

This document supports the article entitled “Virtual Reality Research in Marketing Focusing on Consumers” 

Funding

Elucidation of the effect and immersive promotion factor of marketing communication using VR technology

Japan Society for the Promotion of Science

Find out more...

History

Manuscript title

Virtual Reality Research in Marketing Focusing on Consumers: A Review of Recent Studies

Article DOI

10.7222/marketing.2023.007

Corresponding author email address

rfkd@asia-u.ac.jp

Translated title

「消費者を対象としたマーケティングにおけるVR研究」に関する論文の抽出方法と論文データの特徴分析結果

Translated description

この資料は,「消費者を対象としたマーケティングにおけるVR研究」の主張を裏付けるものである。

Translated manuscript title

消費者を対象としたマーケティングにおけるVR研究 ― 近年の研究に関するレビュー ―

Translated authors

福田 怜生

Copyright

© 2023 The Author(s).