Dataset for “Product Introduction Patterns Resulting in Market Share Expansion/Erosion: A Fuzzy-Set Qualitative Comparative Analysis”
dataset
posted on 2022-06-29, 03:49 authored by Sena Nakamura<p>This dataset supports the article entitled “Product Introduction Patterns Resulting in Market Share Expansion/Erosion: A Fuzzy-Set Qualitative Comparative Analysis.” </p>
Funding
Corporate Market Adaptation Behavior Patterns and Outcomes: Based on Dynamic Analysis of Product Portfolios
Japan Society for the Promotion of Science
Find out more...History
Related Materials
Corresponding author email address
s-nakamura@isc.senshu-u.ac.jpTranslated title
「市場シェアの拡大/縮小に繋がる製品導入行動の採用傾向 ― ファジィ集合質的比較分析(fsQCA)による解明 ―」のデータセットTranslated description
このデータセットは,論文「市場シェアの拡大/縮小に繋がる製品導入行動の採用傾向 ― ファジィ集合質的比較分析(fsQCA)による解明 ―」の主張を裏付けるものである。Translated manuscript title
市場シェアの拡大/縮小に繋がる製品導入行動の採用傾向 ― ファジィ集合質的比較分析(fsQCA)による解明 ―Translated authors
中村 世名Copyright
© 2022 The Author(s).Usage metrics
Categories
Keywords
Licence
Exports
RefWorksRefWorks
BibTeXBibTeX
Ref. managerRef. manager
EndnoteEndnote
DataCiteDataCite
NLMNLM
DCDC


