J-STAGE Data
Browse
- No file added yet -

Dataset for “Product Introduction Patterns Resulting in Market Share Expansion/Erosion: A Fuzzy-Set Qualitative Comparative Analysis”

Download (27.84 kB)
dataset
posted on 2022-06-29, 03:49 authored by Sena Nakamura

This dataset supports the article entitled “Product Introduction Patterns Resulting in Market Share Expansion/Erosion: A Fuzzy-Set Qualitative Comparative Analysis.” 

Funding

Corporate Market Adaptation Behavior Patterns and Outcomes: Based on Dynamic Analysis of Product Portfolios

Japan Society for the Promotion of Science

Find out more...

History

Corresponding author email address

s-nakamura@isc.senshu-u.ac.jp

Translated title

「市場シェアの拡大/縮小に繋がる製品導入行動の採用傾向 ― ファジィ集合質的比較分析(fsQCA)による解明 ―」のデータセット

Translated description

このデータセットは,論文「市場シェアの拡大/縮小に繋がる製品導入行動の採用傾向 ― ファジィ集合質的比較分析(fsQCA)による解明 ―」の主張を裏付けるものである。

Translated manuscript title

市場シェアの拡大/縮小に繋がる製品導入行動の採用傾向 ― ファジィ集合質的比較分析(fsQCA)による解明 ―

Translated authors

中村 世名

Copyright

© 2022 The Author(s).

Usage metrics

    マーケティングジャーナル/Quarterly Journal of Marketing

    Licence

    Exports

    RefWorks
    BibTeX
    Ref. manager
    Endnote
    DataCite
    NLM
    DC