- No file added yet -
Dataset for “Effects of Customer Reviews on Product Sales of Strong Brands: A Qualitative Comparative Analysis”
dataset
posted on 2022-06-29, 03:53 authored by Hiroyuki KondoThis dataset supports the article entitled "Effects of Customer Reviews on Product Sales of Strong Brands: A Qualitative Comparative Analysis."
History
Corresponding author email address
kondo@tku.ac.jpTranslated title
「カスタマーレビューがブランド力の高い製品の売上に及ぼす影響 ― 質的比較分析(QCA) ―」のデータセットTranslated description
このデータセットは,論文「カスタマーレビューがブランド力の高い製品の売上に及ぼす影響 ― 質的比較分析(QCA) ―」の主張を裏付けるものである。Translated manuscript title
カスタマーレビューがブランド力の高い製品の売上に及ぼす影響 ― 質的比較分析(QCA) ―Translated authors
近藤 浩之Copyright
© 2022 The Author(s).Usage metrics
Categories
Licence
Exports
RefWorksRefWorks
BibTeXBibTeX
Ref. managerRef. manager
EndnoteEndnote
DataCiteDataCite
NLMNLM
DCDC