J-STAGE Data
Browse
MJ42-1_Kondo_data.xlsx (12.35 kB)

Dataset for “Effects of Customer Reviews on Product Sales of Strong Brands: A Qualitative Comparative Analysis”

Download (12.35 kB)
dataset
posted on 2022-06-29, 03:53 authored by Hiroyuki Kondo

This dataset supports the article entitled "Effects of Customer Reviews on Product Sales of Strong Brands: A Qualitative Comparative Analysis."

History

Corresponding author email address

kondo@tku.ac.jp

Translated title

「カスタマーレビューがブランド力の高い製品の売上に及ぼす影響 ― 質的比較分析(QCA) ―」のデータセット

Translated description

このデータセットは,論文「カスタマーレビューがブランド力の高い製品の売上に及ぼす影響 ― 質的比較分析(QCA) ―」の主張を裏付けるものである。

Translated manuscript title

カスタマーレビューがブランド力の高い製品の売上に及ぼす影響 ― 質的比較分析(QCA) ―

Translated authors

近藤 浩之

Copyright

© 2022 The Author(s).

Usage metrics

    マーケティングジャーナル/Quarterly Journal of Marketing

    Licence

    Exports

    RefWorks
    BibTeX
    Ref. manager
    Endnote
    DataCite
    NLM
    DC